İletişim uzmanı tarafından sağlık çalışanlarına verilen eğitimde; "Sağlıkta İletişim nedir?, İletişimsizlik ve sonuçları, doğru iletişim kuralları, İletişim profilleri, birbirimizi nasıl anlarız?, beden dili ve uygulamaları, çalışanlarla iletişim becerileri, İş yerinde sevilen ve sevilmeyen davranışlar, iletişimin hasta ve çalışan memnuniyetindeki önemi, iletişimde yapılan hatalar ve kişiler arası doğru iletişim" gibi konuş başlıkları anlatıldı. Verilen eğitimin amacının; yakın çevre, kurumlardaki çalışanlarla ve hastalarla sağlıklı bir iletişim kurarak; onları daha iyi anlayabilmek, onlarla anlaşabilmek, kendi kişisel gelişimimizin yanında, huzurlu iş ortamları oluşturabilmek olduğu dile getirildi.
Farabi'de eğitimler devam ediyor
Sağlıkta kalite standartlarını tüm hastane geneline yaymak için hastane de görevli idari çalışanlarına 'Etkili İletişim Teknikleri Eğitimi' verildi.
08 Temmuz 2019 - 09:31
YORUMLAR