Zeynep Göçmen, yeni ürün geliştirme çalışmaları, etkin iletişim ve farklı satış kanallarıyla büyümeyi 2019 hedefi olarak gösterdiği çalışmaları ile araştırmada yer aldı. Araştırmada 21.sırada yer alan Zeynep Göçmen ile ilgili olarak Capital dergisi şu yorumu yaptı; “ Göçmen, markanın ambalajlarından diline kadar her şeyini yeniledi, gençleştirdi. Gerek yeni ürünleri gerekse yeni iletişim çabalarıyla sektöründe sıra dışı işlere imza attı. Listeye güçlü bir giriş yaptı.”
Göçmen’e büyük onur
Gebze Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim yapan Tadım’ın Pazarlama Direktörü Zeynep Göçmen, Capital Dergisi tarafından bu yıl 18’incisi gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” Araştırması’nda yer aldı.
24 Aralık 2018 - 16:11
YORUMLAR