LITTLE CAESARS’dan sıfır temas uygulaması
Reklam
Reklam

LITTLE CAESARS'dan sıfır temas uygulaması

Sevilen pizza markası Little Caesars; dünyayı etkisi altına alan Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgınına karşı tedbirlerini artırdı. Marka, başlattığı ‘Sıfır Temas Uygulaması’ ile ürünlerinin hazırlığından teslimatına kadarki tüm süreçlerde uluslararası hijyen standartları gözetiyor ve ürünlerini el değmeden pizza severlerle buluşturuyor.

LITTLE CAESARS'dan sıfır temas uygulaması

Sevilen pizza markası Little Caesars; dünyayı etkisi altına alan Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgınına karşı tedbirlerini artırdı. Marka, başlattığı ‘Sıfır Temas Uygulaması’ ile ürünlerinin hazırlığından teslimatına kadarki tüm süreçlerde uluslararası hijyen standartları gözetiyor ve ürünlerini el değmeden pizza severlerle buluşturuyor.

24 Mart 2020 - 14:28

Türkiye’de ilklerin mucidi Little Caesars Pizza, global bir salgın haline gelen Yeni Koronavirüs (COVID-19) için yeni bir uygulama başlattı. Duyarlılıkların en yüksek seviyede olduğu şu günlerde, müşterilerinin ve çalışanlarının gözettiği tüm hassasiyetlerini değerlendiren marka; Sıfır Temas Uygulamasına geçiş yaptı.

Uygulama kapsamında; Little Caesars severler tüm siparişleri için www.littlecaesars.com.tr sitesini ziyaret edip, seçimlerini “Sıfır Temas” teslimat seçeneği olarak yaptıktan sonra, ödemelerini online olarak yapıp, temassız bir şekilde kapıdan ya da gel-al sistemi ile ürünlerine ulaşabiliyor. Teslimatlarda tüm ürünler el değmeden kutulanarak, özenle etiketleniyor. Eve teslim siparişlerde teslimat poşet içinde gerçekleştiriliyor.

Sıfır Temas Uygulamasını değerlendiren Little Caesars Türkiye Pazarlama Direktörü Pelin Çiftçioğlu, “Little Caesars Türkiye ailesi olarak müşterilerimizin, çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini önemsiyoruz. Yeni Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili süreci yakından takip ediyor ve gerekli önemleri alıyoruz. Dünyayı etkisi altına alan bu salgın dâhilinde yaptığımız değerlendirmeler sonucunda ‘Sıfır Temas’ uygulamasına geçiş yaptık. Artık online siparişlerde ‘Sıfır Temas’ uyguluyoruz. Uygulama kapsamında müşterimiz ‘Sıfır Temas’ teslimat seçeneğini işaretliyor ve restoranlarımız bu notun takibini sıkı şekilde yapıyor. Siparişin ödemesinin online olarak yapılması gerekiyor. Teslimat sırasında müşteri başka bir şekilde tarif etmemişse zile basılıp, 1 metre mesafede beklenerek ürün poşetli olarak müşteriye teslim ediliyor. Şayet müşterinin farklı bir talebi olmuş ise örneğin siparişin kapıya bırakılmasını talep etmişse zile basılıp, tarife uygun noktaya bırakılıyor” dedi.

“Şubelerimiz için gerekli önlemleri aldık…”

Tüm şubelerinde sürece ilişkin önlemleri aldıklarına değinen Çiftçioğlu, “Çalışanlarımız her 15 dakikada bir ellerini yıkar ve dezenfekte ederler. Ön bankoda sipariş süreci boyunca tek kullanımlık eldiven kullanırlar. Banko üzerinde müşterinin de faydalanabileceği dezenfektan bulundurulur. Sipariş alımında ve ödeme sırasında müşterimizle aramızda minimum 1 metre güvenli mesafe bulundurmaya özen gösteririz. Her ödeme öncesi POS cihazlarının tuş bölümü dezenfekte edilir. Her iki saatte bir ön bankodaki ekipmanlarımız dezenfektan ile silinir. Kullandığımız tüm ekipmanları, gıdanın temas ettiği ve etmediği tüm alanları; zeminler, kapı kolları, masalar ve tüm yüzeyleri Dünya Sağlık Örgütü ölçütlerine uygun dezenfektanlarla temizliyoruz. Pizzalarımızı 245°C’lik fırınlarımızda pişirip, pizza fırından çıktıktan sonra kesinlikle temas etmeden, ürünleri tek kullanımlık eldiven, spatula ve maşa gibi yardımcılar vasıtasıyla kutusuna yerleştiriyoruz. Ambalajlanan ürünün kapağına ‘Sıfır Temas’ güvenlik etiketini yapıştırarak müşterilerimize sunuyoruz” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Harikalar Dünyası’ndan öğretmenler gününe özel açılış!
Harikalar Dünyası’ndan öğretmenler gününe özel açılış!
Destek Çolakoğlu Metalurji’den, Başarı Dilovası’ndan!
Destek Çolakoğlu Metalurji’den, Başarı Dilovası’ndan!