MAĞDUREYİTİMİN GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM
Gazetemize yaşadığı mağduriyeti anlatan Hüsniye Yılmaz; “Ocak 2019’da diş rahatsızlığım için Medicalpark Gebze Hastanesi’ne gittim. Dr. Hazan Eğırgöl muayene etti ve 6-7 dişimle ilgili planlama yaptı. Hastane daha sonra beni anlaşması bulunan başka bir kliniğe yönlendirdi. Orada da dişlerimle ilgili bir planlama yapıldı. Ancak, ne ağrılarım geçti, nede tam bir sonuç aldım. Rahatsızlığım devam ettiği için yeniden hastaneye gittim. Hastane beni bu kez başka birime, sonra hasta şikayetleri birimine gittim. Ardından şikayetlerimin dikkate alınıp, giderilmesi için Başhekim onayı bir durumu beklediklerini söylediler. Yaklaşık 8 aydır oradan oraya giderek, resmen sürünüyorum. Benzer durumda olan başka hastalarında olduğunu biliyorum. Mağduriyetimin giderilmesini bekliyorum, gerekirse adli makamlara da şikayette bulanacağım” dedi.
Gazetemize yaşadığı mağduriyeti anlatan Hüsniye Yılmaz; “Ocak 2019’da diş rahatsızlığım için Medicalpark Gebze Hastanesi’ne gittim. Dr. Hazan Eğırgöl muayene etti ve 6-7 dişimle ilgili planlama yaptı. Hastane daha sonra beni anlaşması bulunan başka bir kliniğe yönlendirdi. Orada da dişlerimle ilgili bir planlama yapıldı. Ancak, ne ağrılarım geçti, nede tam bir sonuç aldım. Rahatsızlığım devam ettiği için yeniden hastaneye gittim. Hastane beni bu kez başka birime, sonra hasta şikayetleri birimine gittim. Ardından şikayetlerimin dikkate alınıp, giderilmesi için Başhekim onayı bir durumu beklediklerini söylediler. Yaklaşık 8 aydır oradan oraya giderek, resmen sürünüyorum. Benzer durumda olan başka hastalarında olduğunu biliyorum. Mağduriyetimin giderilmesini bekliyorum, gerekirse adli makamlara da şikayette bulanacağım” dedi.
YORUMLAR