SEDAŞ’TAN YENİLİKÇİ UYGULAMA
Her bölgeden ve her akıllı tablet ve telefondan, 7/24 ulaşılabilir olmayı hedefleyen SEDAŞ, yenilikçi uygulaması ile faaliyet bölgesindeki kullanıcılara daha yakın olacak. SEDAŞ elektrik kullanıcıları ile dağıtım faaliyetleri kapsamında yer alan, kayıp kaçak mücadelesi, sayaç okuma, aydınlatma, yatırım, bakım ve onarım faaliyetleri konularında mobil uygulamasıyla daha da etkin bir iletişim ağı oluşturuyor.
SEDAŞ’TAN KULLANICI DOSTU MOBİL UYGULAMA
Kesintisiz, kaliteli enerji sloganı ile hizmet veren SEDAŞ, yeni mobil uygulaması ile müşterilerin elektrik dağıtım faaliyeti kapsamındaki taleplerini hızlı bir şekilde almayı ve çözüme kavuşturmayı hedefliyor. SEDAŞ’ın kullanıcı dostu yeni mobil uygulamasında kullanıcılar, enerji kesintilerinde Alo 186 butonunu tıklayarak arıza ihbarı verebilecek. Kullanıcılar, şikayet, talep ve önerilerini paylaşma imkanı bulacaklar. Mobil uygulama üzerinden planlı enerji kesinti bilgileri öğrenilirken, yanmayan sokak aydınlatma lambası ihbarı da mobil uygulamada kayıt ile bırakılabilecek. Sık sorulan sorulardan, sorularına cevap bulabilecekler. Ayrıca, enerji hattına temas eden can ve mal emniyeti için risk oluşturan ağaç dallarının budanması için adresleri de bu uygulamada bildirilebilecek ve kullanıcılar, SEDAŞ’ın kamuoyu ile paylaştığı duyuruları da takip edebilecekler.
MOBİL UYGULAMADAN NASIL YARARLANACAKSINIZ?
SEDAŞ’ın Mobil Uygulamasına; T.C. kimlik numaranız, sözleşme numaranız veya pasaport numaranız ile giriş yapabilirsiniz.
SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR?
SEDAŞ’ın IOS ve Android tabanlı kurumsal mobil uygulaması, AppStore ve Google Play mağazalarında yayınlanmıştır. Uygulamayı ücretsiz olarak akıllı telefon ya da tablet cihazlarınıza indirip, SEDAŞ ile daha hızlı iletişime geçebilir, SEDAŞ’ın güncel bilgilerine ulaşabilir ve zamandan kazanabilirsiniz.
SEDAŞ’tan Yenilikçi Uygulamalar,
SEDAŞ Mobil Uygulaması.
SEDAŞ Mobil uygulamasını App Store veya Google Play’den ücretsiz hemen indirin, tüm işlemlerinizi kolayca yapın.
- Enerji kesintilerinde Alo 186 butonunu tıklayarak arıza ihbarı verin,
- Şikayet, talep ve önerilerinizi bizimle paylaşın.
- Bölgenizdeki planlı enerji kesintilerini takip edin,
- Yanmayan sokak aydınlatma lambasını bildirin,
- Enerji hattına temas eden can ve mal emniyeti için risk oluşturan ağaç dallarını bildirin,
- Sık sorulan sorulardan sorularınıza cevap bularak bilgi sahibi olun,
- Kamuoyu ile paylaşılan duyurularımızı takip edin,
SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR?
SEDAŞ’ın IOS ve Android tabanlı kurumsal mobil uygulaması, AppStore ve Google Play mağazalarında yayınlanmıştır. Uygulamayı ücretsiz olarak akıllı telefon ya da tablet cihazlarınıza indirip, SEDAŞ ile daha hızlı iletişime geçebilir, SEDAŞ’ın güncel bilgilerine ulaşabilir ve zamandan kazanabilirsiniz.
PLANLI KESİNTİLER
Yaşadığınız bölgede, il ve İlçe, mahalle ve köy adresinde yatırım veya bakım kaynaklı planlı kesintilerin gerçekleşeceği tarihi, saat aralığını ve yerini Mobil uygulamadan görebilirsiniz.
SIKÇA SORULAN SORULAR
Elektrik dağıtım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi sırasında müşterilerin sık sorduğu soruların cevaplarını Mobil uygulamadan bulabilirsiniz.
DUYURULAR
SEDAŞ’ın kamuoyu ile paylaştığı, kullanıcıların bilmesi gereken uygulamalar hakkında açıklama yaptığı duyuruları Duyuru sekmesinde bulabilirsiniz.
ALO 186
SEDAŞ Mobil Uygulamasında; Alo 186 butonu tıklanarak; arıza ihbarı verilebilir. Ayrıca bu sekmenin altında bilgi girişi yapılacak formda talep ve önerilerinizi yazabilir, şikayetlerinizi de iletebilirsiniz
ELEKTRİK KESİNTİSİ BİLDİR
Bölgenizdeki veya mesken veya işyerinizdeki elektrik kesintisini öncelikle binanızda sadece sizin hanenizi etkileyip etkilemediğini kontrol ederek kesinti bildirimi yapabilirsiniz.
DİĞER ŞİKAYET VE TALEPLER
SEDAŞ’ın elektrik dağıtım faaliyetleri ile ilgili (Sokak aydınlatması, sayaç arızası, sayaç okuma, elektrikle ilgili iş güvenliği riski, enerji hatlarına temas eden ağaç dalları, şebeke yapım-yatırım çalışmaları, açma-kesme, kayıp-kaçak elektrik, gerilim-voltaj düşümü) hakkında taleplerinizi ve şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.
BİLDİRİM TAKİP
SEDAŞ faaliyetlerine ait,yaptığınız talep veya şikayetlerinizin bildirimlerine ait sonuçları yine buradan takip edebilirsiniz.
ADRES SEÇİMİ HAKKINDA…
Elektrik kesintileri, şikayet ve talepleriniz hakkında bildirimde bulunuyor iseniz, mutlaka devam için adres seçimi yapmanız gerekir. Adres seçiminde ikametiniz dışında o anda bulunduğunuz adresteki bir durumu bildiriyorsanız, “Başka Bir Adres” seçeneğinden giriş yapınız. Ancak ikametinizdeki bir kesinti ya da bölgenizdeki bir talep veya şikayet için “Kayıtlı Adresim” seçeneğini işaretleyiniz.
SEDAŞ’A YAPABİLECEĞİNİZ BİLDİRİMLER;
- Sokak aydınlatması şikayeti,
- Kaçak kullanım şikayeti,
- Sayaç okumama şikayeti,
- Gerilim-voltaj düşüklüğü şikayeti,
- Enerji nakil hatlarında risk oluşturacak durumdaki ağaçların budanması amaçlı bildirimler bu sekmelerden yapılacaktır.
SEDAŞ bu sekmede ID numaraları üzerinden daha önce yaptığınız bildirimlerin, sonucu hakkında bilgi geri dönüş ve bilgi verilmesi sağlanır.
YORUMLAR