E-mutabakat sistemine geçişle birlikte, sistemde e-posta bilgisinin güncel olması koşuluyla Sepaş Enerji tarafından gerekli her türlü bilgi e-posta ortamında müşteriyle paylaşılıyor. E-mutabakat sisteminden yararlanabiliyor olmanın tek şartı e-posta bilgisinin güncel olması. Yeni sistem sayesinde müşterilerin her ay Sepaş Enerji’den imza almak ve süreci manuel olarak takip etme zorunluluğu ortadan kalktı.
Fatura güncelleme işlemleri her ayın 22’sine kadar sürdüğü için bu tarihten sonra BA-BS ve cari mutabakatlar yapılabilecek. E-mutabakattan yararlanmak isteyen müşteriler, şirket e-posta adreslerini müşteri hizmetleri veya çağrı merkezi aracılığıyla güncelleyebilecek.
Sepaş Enerji’den işletmelere büyük kolaylık
Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli’nde 1,7 milyon müşteriye hizmet veren Sepaş Enerji, e-mutabakat uygulamasına geçti. Ev kullanıcıları hariç, tüzel ya da şahıs şirketlerinin KDV hariç 5 bin TL ve üzeri faturaları için beyan etmeleri gereken Mal ve Hizmet Alımlarına İlişkin Bildirim Formu (BA) ve Mal ve Hizmet Satışlarına İlişkin Bildirim Formu (BS) cari mutabakatlarını artık daha kolay takip edebilecek.
26 Şubat 2019 - 09:20
YORUMLAR